Köckerling Allrounder classic je universální nesený kombinátor, který může být využíván po celý rok. Na jaře ho lze použít pro zpracování secího lože a orby. V jarním období je ideální osadit stroj šípovými radličkami, které slouží pro mělké zpracování půdy. Půda se provzdušní a může lépe vysychat.
Přednosti kombinátoru Köckerling ALLROUNDER classic
Stabilní rámová konstrukce
Vysoká průchodnost rámu
Pracovní záběr 3,0 - 6,0 m
STS válec
-
POPIS KOMBINÁTORU KÖCKERLING ALLROUNDER CLASSIC
ALLROUNDER -classic – to nejsou pro svou vysokou a prostornou rámovou konstrukci (podchodná výška 55/60 cm) klasické seťové brány, nýbrž je to více univerzální stroj, se kterým se dají provádět nejrůznější práce. K tomu patří: Příprava secího lože po pluhu, jednorázové zkypření, a tím provzdušnění půdy na jaře, pro cukrovku, pro jednorázové nasazení v namrzlé půdě (dozrávání půdy mrazem) a pro zapravení kejdy a chlévské mrvy. ALLROUNDER - classic – se výborně hodí také pro druhé nasazení na strniště po těžkém kypřiči (pro vymýcení pýru), jakož i pro lepší rozdělení slámy po kombajnu. Těžko může být použito jiné univerzálněji nářadí na zpracování půdy než ALLROUNDER – classic.
-
TECHNICKÉ PARAMETRY
Köckerling ALLROUNDER classic PRACOVNÍ ZÁBĚR: 3 m 4 m 5 m 6 m PŘEPRAVNÍ ŠÍŘKA: 3,0 m 2,7 m 2,7 m 2,7 m PRŮCHODNOST RÁMU: 60 cm 60 cm 60 cm 60 cm VZDÁLENOST RADLIČEK: 15 cm 15 cm 15 cm 15 cm HMOTNOST: 900 kg 1280 kg 1505 kg 1780 kg POTŘEBNÝ VÝKON TRAKTORU: 59 kW/80 PS 74 Kw/100 PS 88 kW/120 PS 103 kW/140 PS - VIDEO
-
PROSPEKT
Vysoká průchodnost rámu
ALLROUNDER se odlišuje od stávajících jemných kypřičů nebo bran s pružinovými radličkami svou vysokou průchodností rámu 55 cm. To ho činí univerzálně použitelným, neboť mistrně provádí všechny úkony bez ucpání. Ať už pro druhé zpracování strniště, zapravení kejdy či chlévské mrvy, na jaře při namrzlé půdě, nebo pro přípravu secího lože, pro vše je ALLROUNDER většinou celoročně použitelný. Lehce tažný, šetří pohonné hmoty, podává velký plošný výkon, to jsou důležité úkoly ALLROUNDERu.
Suverénně stabilní rámová nástavba
Rám ALLROUNDERu je sestaven ze dvou dílů. Masivní tříbodová věž je nad středním rámem hodně dozadu vyztužena.. Sklopné díly (4-nosníkové, materiál 60 x 60 mm) se sklápějí centrálním hydraulickým válcem a automaticky se zajišťují. Sklopné díly jsou navíc vyztuženy diagonálně, aby vyhověly nejtvrdším nárokům.