Máte zkušenost s nastavováním a implementací procesů ve skladové logistice a hledáte novou výzvu, kde opravdu využijete své dovednosti?

Nechybí Vám analytické myšlení a máte zájem o logistiku a inovace?

Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu DAGROS!

U nás budete mít možnost zavádět a implementovat moderní procesy a technologie.

O naší společnosti:

DAGROS, s.r.o. - společnost s pevným postavením na trhu již od roku 2003. V současné době nabízíme zákazníkům v působnosti České i Slovenské republiky stroje a příslušenství od více než 25 evropských výrobců. Jsme lídrem v přinášení inovací a zakládáme si na kvalitě našich služeb.

Hledáme:

Partnera pro spolupráci, kterému nechybí:

  • týmový duch, loajálnost a spolehlivost je u něj samozřejmostí
  • podnikavost a snaha vytvářet a zavádět nové procesy a postupy ve skladu, logistice, nákupu a prodeji náhradních dílů
  • vytrvalost a orientace na rozvoj stávajících procesů ve skladovém provozu

Náplní Vaší práce bude:

  • vést, organizovat a zajišťovat chod týmu a logistiky a skladu (příjem, expedice, nákup a prodej ND)
  • zajišťovat dodržování 5S a bezpečnosti práce
  • hledat nové postupy pro zvýšení efektivity práce, snížení nákladů a skladovaných ploch /podílet se na procesu neustálého zlepšování
  • navrhovat změny stávajících procesů, které povedou ke zlepšení celého systému zásobování a chystání zakázek
  • podílet se na technických úpravách a vylepšení provozu
  • agentura inventur a řešení výsledků
  • vytvářet / aktualizovat pracovaní návody, směrnice a standardy
  • aktualizovat provozní řády skladu
  • provádět školení a hodnocení týmu logistiky a skladu
  • zajišťovat plynulý tok zásilek a náhradních dílů skladu 
  • optimalizovat náklady a skladovací zásoby 
  • analyzovat využívání skladových prostor, vyhodnocovat využití regálových systémů
  • komunikace s ostatními odděleními pro zajištění efektivního chodu skladu a zakázek
  • řízení oddělení nákupu a prodeje náhradních dílů vč. sjednávání obchodních podmínek
  • jednání s dodavateli a uzavírání smluv
  • spolupráce s produktovými manažery na koordinaci nákupů ND
  • pravidelný report pro vedení společnosti

Jaké znalosti a dovednosti by jste měli mít:

  • SŠ/ VŠ vzdělání - technický směr, ekonomika, doprava, logistika
  • prokazatelné zkušenosti z oblasti logistiky a skladů (zkušenosti z automobilového průmyslu velkou výhodou)
  • zkušenosti s vedením týmu
  • pokročilé zkušenosti s prací ve skladových a účetních systémech, nastavování a zavádění nových skladových procesů
  • aktivní znalost AJ nebo i NJ
  • pokročilá znalost MS Office (především MS Excel)
  • prokazatelné zkušenosti s nákupem
  • silné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • aktivní přístup k řešení problémů
  • flexibilitu, stresu odolnost, zaměřenost na cíl a proaktivitu
  • řidičský průkaz skupiny ,,B"

Co Vám můžeme nabídnout:

  • široký záběr napříč celou firmou, práce na zajímavých projektech pro top zemědělskou firmu
  • služební automobil
  • IT vybavení + mobilní telefon + rodinné tarify
  • energetický příspěvek 3 000,- Kč měsíčně
  • prémie + 13. plat
  • příspěvek na stravné ve výši 100,- Kč/den
  • po 1. roce ve firmě máte nárok na 3% penzijního připojištění
  • po 2. letech má každý zaměstnanec 5 týdnů dovolené
  • občerstvení na pracovišti
  • bonusy pro dlouholeté a loajální zaměstnance
  • firemní sedadla do O2 arény
  • možnost bezplatného zapůjčení firemního vybavení
  • profesní vzdělávání a růst
  • firemní akce a setkání

Zaujala Vás tato pozice?

Pošlete nám svůj životopis a my se ozveme.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti