O kvalitní servis vašich strojů se stará tým 35 odborně proškolených přijímacích a servisních techniků, kteří prochází pravidelným produktovým školením u našich dodavatelů. V případě servisního zásahu u zákazníka disponujeme 25 servisními vozy, které jsou plně vybaveny nejmodernějším nářadím a diagnostickým vybavením.
Nespornou výhodou zajištění služeb je digitalizace servisu. Všechny servisní činnosti díky aplikaci Mobilní technik máme pod kontrolou. Dokonalý přehled nad realizací servisních zakázek i z terénu s dokonalou servisní administrací. Rychlost, přesnost a online evidence náhradních dílů je samozřejmostí. Případné servisní problémy řešíme ihned aktivně přímo u výrobce .
Řešíte otázku servisu?
Neváhejte kontaktovat naše servisní oddělení přímo na tel. 313 036 128, nebo se s námi spojte formou formuláře HelpDesk.